Pražská liga
v Doomtrooperu 2009

Errata ke kartám - Korporační války

Upravení sporných pravidel a používání konkrétních karet platné pro letošní ročních Pražské ligy.

  • Helitek drakoplaš: pokud bojovník v Heliteku obdrží MIA nebo Převelení, je ztracen, nebo převelen pouze bojovník, Helitek zůstává ve hře. V případě MIA je bojovník vystoupen a umístěn mimo hru, pokud je MIA vyřazeno vrací se bojovník do mužstva, ne do Heliteku.
  • Napálen: je možné zahrát na VB získané Přeškolením.
  • Protiposádkový granát: nemůže být hozen za Ochranou zeď, jelikož se jedná o útočnou akci a bojovník za zdí nemůže být napaden.
  • Zbabělost: nemá vliv na bojovníky, kteří nesmějí vyhledat úkryt, nebo nikdy být v úkrytu (Toshiro, Android vyhlazovač, Letec Trevor Bartoloměj, Úderná vzdušná kvalerie, vůdci korporací, atd…). Ale bude mít vliv např.: na Mladého strážce, který nesmí úkryt vyhledat dobrovolně.
  • Zbabělost: působí i na bojovníky ve Vozidlech. Zahráním Zbabělosti je bojovník okamžitě přinucen opustit Vozidlo a je "otočen" do úkrytu. Vzhledem k faktu, že je bojovník mimo Vozidlo, otočte Vozidlo také lícem dolů (viz. oddíl: VOZIDLA). Aby se bojovník dostal zpátky do Vozidla, musí jako jednu akci opustit úkryt a jako další akci nastoupit do Vozidla.
  • Rozsáhlá ofenzíva: útok kdykoliv (neplatí, že útok musí být poslední akci).
  • Bauhuaský policista: zajme Doomtroopera i v případě, že tento Doomtrooper v souboji zemřel a byl zachráněn Únikem o vlásek.
  • Přeprogramován: nezůstává ve hře, není možné ji vyřadit např.: Skrytými agenty. Přeprogramovaný bojovník si ponechá vybavení, které může mít i jako člen Kybertroniku (OPM, Lékárnička, …).
  • Doktorka Diana: nemůže se sama léčit v případě, že jako jediná v Mužstvu (nesmí do úkrytu).
  • Pěchotní sniper: viz.: text na kartě: „může provést útok střelbou…“ proběhne tedy regulérní souboj mezi sniperem a útočícím bojovníkem včetně opětování útoku a pokud tento bojovník přežije, může pokračovat v útoku na původní cíl.
  • Ex-žoldnéři jsou považováni za Doomtroopery.
  • Vůdce korporace neochrání hráče před Sabotáží. Stejně jako jakýkoliv bojovník, který se nesmí, nebo nemůže účastnit souboje.
  • V případě, že na sebe v průběhu souboje narazí podobné speciální schopnosti, tak bude mít přednost útočící bojovník, resp.: hráč ovládající útočícího bojovníka. Např.: Situace: Bauhauský policista útočí na jiného Bauhauského policistu (bez jakýchkoliv modifikátorů) rána se udílí současně tzn.: oba se zraní současně, ale útočící bojovník bude mít přednost v zajmutí.
  • Bauhauský policista: Pokud policista zajme jiného policistu, který má “pod“ sebou již zajmutého bojovníka, tento zajmutý bojovník půjde do zajetí spolu s policistou a bude stále zajat.
  • Přenos souboru: hraje se kdykoliv, ovšem je třeba spotřebovat akci na nové přidělení úkolu
  • Jake Kramer: nemůže dostat vybavení, které je určeno pro bojovníka s hodnotou 4 a menší, i když může dostat jakékoliv vybavení kromě toho určeného pro Černou legii? Stále tedy zůstává omezen hodnotou.
  • Zjevné předurčení: pokud je efekt zahraného Zjevného předurčení zrušen, např.: pomocí Komunikačního šumu, nebo Věkem pokroku je možné znovu zahrát nové Zjevné předurčení
  • Zjevné předurčení: pokud je efekt zahraného Zjevného předurčení zrušen, např.: pomocí Komunikačního šumu, nebo Věkem pokroku hráč dobírá normálně do 7 karet, pokud nezahraje další Zjevné předurčení.

 

 
Vytvořil: padlar, 2011 - 2012