Upravení sporných pravidel a používání konkrétních karet.
Karty nutící hráče platit periodicky body (Odsouzen k záhubě,Opotřebení,Pod přísným dohledem) se vyřazují, jakmile počet bodů klesne na nulu
Karta Zkus mě zastavit neochrání bojovníka se schopností léčit se před druhým zraněním.
B.K.B. má omezení 50 bodů na půjčení
Bojovník s Amnézií smí dostávat Černou symetrii nebo Sílu Ki (pokud je smí jinak mít)
Pokud má soupeř na stanici bojovníka a vy ne, tak musíte svoji první akci transferovat svého bojovníka na stanici, nebo tam vyložit jiného. První akci v tomto případě nelze hrát Převelení, Nábor, Zajatce atd. První akce musí být transfer
Jestliže máte všechny své bojovníky v úkrytu, vaše první akci musíte vyložit bojovníka schopného boje nebo s bojovníkem opustit ukryt. Transfer má ale přednost
Teprve až je ohlášena fáze odběru karet, můžete zahrát Zjevné předurčení, nebo Cestu pravdy. Na tyto karty může být hrán Komunikační šum, Zapuzení atd. Ale jiné “kdykolivky“ mohou být hrány až po odběru karet
Začátek kola je před samotným odběrem, proto lze hrát karty Uspíšení požadavku, Dar osudu, Chuť války, Bohem požehnaný, Iniciativa, Krvavý chtíč ještě před odběrem. Akce z Bohem požehnaný hraného před odběrem si můžete přidat ke svému kolu, anebo je odehrát okamžitě
Pokud hrajete Bohem požehnaný mimo své kolo, musíte akce provést bez přerušení jakoukoliv “kdykolivkou“, v opačném případě ztrácíte zbylé akce. Samozřejmě máte právo reagovat na soupeřovi karty Komunikačními šumí nebo Zapuzeními. Pokud oba hráči mezi koly vyloží Bohem požehnaný, první hraje své akce ten kdo vykládal Bohem požehnaný první
Žolík se při vyložení počítá již jako kopírovaná karta. (Př: Žolík vyložený jako Nekrotank nelze při vyložení šumět. Lze šumět pouze pokud kopíruje speciální kartu.)
Hrajete-li Ukradené dokumenty na speciální karty, které vyžadují body nebo akce, musíte je znovu zaplatit. Krade-li soupeř kartu zpět musí opět zaplatit
Bojovníci kteří jsou MIA nemají na hru žádný vliv a ani ji nejsou ovlivňováni (po Zbabělosti nejdou do úkrytu atd.). Nejsou “cílovatelní“. Bojovníci kteří jsou pod Zajatcem nebo Navigační chybou nemají na hru vliv, ale hrou jsou ovlivňováni a jsou “cílovatelní“
Karty otočené po Úplném zatmění nemohou být “cílovány“ např. Kybermechanikem, Rovnováhou, Poplašným zařízením atd. Otočené karty aliancí relikvií, misií a jiných karet, které mohou být na stole jen jednou, mohou být vyloženy znovu, ale původní karty nesmějí být už otočeny. Archiv bratrstva (+ další karty pod kterýma sou karty) - pokud je Úplné zatmění stačí pak otočit (zaktivovat) Archiv bratrstva a karty pod ním se dají vyndavat.
Hra končí ve chvíli kdy jeden z hráčů dosáhne 40 vítězných bodů. V případě že má hráč 40 vítězných bodů a dluh v B.K.B., vyhraje až po zaplacení dluhu. Pokud ani jeden z hráčů nezíská 40 vítězných bodů v časovém limitu, dohrává se poslední kolo a vítězí hráč s více vítěznými body. Při dolízání knihovny můžete pokračovat ve hře pokud máte vyloženého bojovníka schopného boje. Jestliže ne, po 3 kolech hra končí a vítězí ten kdo má více vítězných bodů
Na stanici můžete mít dva kmenové válečníky z dvou různých kmenů. Pouze z dvou! Umožňuje větší hratelnost karet z Paradise Lost
Samozřejmě platí že hráč má svůj balíček , který musí obsahovat minimálně 60 karet, z toho 5 bojovníků. Může mít sideboard s přesně 25 kartami. Používat ho smí až po první vzájemné hře s novým soupeřem. Před každou hrou musí sideboard obsahovat přesně 25 karet. Může mít obaly karet, všechny stejně. A v každém obalu smí být jen jedna karta. Karty se odhazují lícem dolů a jen hráč se smí dívat na své odhozené karty
Kardinálské privilegium umožňuje hráči odhodit první nalízanou ruku a dobrat si znova. Jen jednou na začátku každé hry. V případě že nemá na první ruce bojovníka, ukáže karty soupeři (stačí ikony),původní karty zamíchá zpět do knihovny. Nejdříve si ale dobere nové karty, poté teprve zamíchá staré. Je možné provést Kardinálské privilegium i v případě, že má hráč na ruce bojovníka, v takovém případě se však karty stanou prvními odhozenými kartami.
Hraní karet bez efektu nebo platného cíle není dovoleno (tzv. pálení karet). Př.: Zbabělost na soupeře který nemá bojovníky, Chuť války zahraná prvním hráčem v prvním kole, Negativní karma když soupeř nemá body, Poddejte se pokud jsou ve hře jen zranění bojovníci, atd.
České homemade zakázány
sada Ragnarok povolena (ty karty které jsou v dispozici jako obrázek celé karty - cesky i anglicky)
Získané body za Sabotáž nebo zabití bojovníka lze rozdělit libovolně mezi body osudu a vítězné body
Bojovník na kterého je zahráno Kočičí zlato není ještě ve hře a nemůže tudíž sesílat ZAPUZENÍ například
OPM se odpaluje až přímo při udílení rány, tzn. po odehrání všech bojových modifikátoru. Bojovník s prvním útokem provede úder první.
(Situace 1. - Útočník má OPM a obránce první útok - obránce dá ránu první (muže tedy použít OPM pokud má) a pokud úročník přežije až tehdy muže použít OPM)
(Situace 2. - Útočník má OPM a obránce má OPM - rána se udílí stejně, ale úročník má tu výhodu že muže odpálit OPM první.)
Helitek drakoplaš, Plenitelský transportér: Jeli bojovník ve vozidle zabit, helitek/transportér zůstává ve hře.
Speciální karty, které jsou po použití navždy vyřazeny ze hry (vlna, sklad, malá domů) jsou navždy vyřazeny ze hry i v případě zrušení jejich efektu šumem, zapuzením, luteránem, apod.
V prvním kole se nesmí útočit vůbec, tedy ani pomocí karet (např.: Rozsáhlou ofenzívou)
Vymítání zranění je možné zahrát jako reakci na Smrtelné zranění. Bojovník zůstane zraněn.
Opevnění – ve hře jen jedna kopie (Archiv, Algerotova citadela,…) pokud není na kartě uvedeno jinak, nebo pokud se karta přikládá k bojovníkovi (Průmyslový komplex, Barikáda z bodců..)
Bojovník, “zachráněný“ z pod Navigační chyby (tedy je-li navigační chyby vyřazena) je umístěn na stanici.