1- Na Vybaveni Muzstva/Kohorty/Stanice plati: Zkáza, Zkreslení, Algeroth, Algerothuv hnev, Do pozoru, jeden ILIANIN DAR z Ragnaroku (za 10B v souboji muze vyradit permanent ve hre krome bojovnika).
Kybermechanik je navic VOZIDLO a TANK, plati na nej dalsi karty: DPAT-9 Cerchmant, Zbloudilá střela ráže 70mm, Raketa Vzduch-Země, Došlo palivo.
2- Podle verze pravidel, 1. nebo 2. edice: 1. Edice: Tolikrat ve hre, kolikrat umoznuje karta (vychazim z textů karet ZS a INQ - viz Města, Citadely, Katedrály, Továrny, Průmyslové komplexy)
2. Edice: Každé Opevnění a Válečná zóna může být u Hráče Vyloženo POUZE jednou, pokud to text karty, případně jiný efekt sám neupravuje.
3- Pokud bojovník ztratí příslušnost, nemůže obdržet karty určené ztracené příslušnosti, ALE může je nadále používat. Analogicke ke ztrátě příslušnosti k Mishimě a vlastnění Sil KI - Viz KARTA PRAVIDEL SÍLA KI...; analogické ke ztrátě příslušnosti k Bratrstvu (nejlepší příklad: Temná návštěva) a Kouzlení Umění...
{{Jasnější je to v případech efektů karet jako ČERNÉ STŘELY - u nich je přímo specifikováno co se stane.
Restrikce Příslušnosti (napr. dej POUZE Kapitolskemu bojovnikovi) mají platnost v momentu, kdy se hrají (viz. DEJ, VYBAV apod.). Pouze Bylo-li by uvedeno, že dotyčnou kartu SMÍ POUŽÍVAT příslušník nějaké Korporace (např. Helitek Drakoplaš POJME Bauhauske bojovniky) je zapovězeno (zakázáno) tomuto bojovníkovi dotyčné karty využívat.}}
Proste a jednoduse:
Ztratili bojovnik svoji prislusnot, neni mu zakazano dale pouzivat svoje karty prilozene. Priklad: Vince v CAPu obdrzi VZPURNOST, ano ztrati prislusnost ke kybertroniku, ale vybaveni pouziva nadale - jen uz nesmi dostat vybaveni urcene pro jeho ztracenou prislusnost.